Press "Enter" to skip to content

10 nasvetov za povečanje mišične mase

admin 0

Tukaj je opisanih nekaj kakovostnih nasvetov o tem, kako pridobiti oziroma povečati mišično maso. 9 nasvetov, ki vam bodo pomagali, da začnete pridobivati na teži:
Nasvet 1. Trenirajte majn kot eno uro

Ne glede na to, kateri program delate, ne sme trajati več kot eno uro. Prepričajte se, da se osredotočate na ohranjanje visoke intenzitete, ne pa na dolžino vadbe. Ne obstaja nobena raziskava, ki pravi, da so daljši treningi boljši za rast mišic. Osredotočite se na ohranjanje časov počitka pod minuto (kratke pavze) in omejevanje majhnega pogovora z drugimi člani telovadnice.

Nasvet 2. Hranjenje naj vam postane navada

Da bi povečali mišično maso je treba pridobiti težo, zato se morate osredotočiti na to, da vaši obroki postanejo navada. Vaše telo je vnaprej programirano z vašo genetsko razporeditvijo. In v vašem primeru imate zelo hiter metabolizem, ki hitro prebavi in porabi kalorije. Osredotočite se na to, da imate 5-6 kalorij polnih obrokov na dan, razporejenih 2-3 ure narazen, tako da vaše telo nenehno dobi nekaj za metabolizacijo in izgradnjo mišic.
Nasvet 3. Nehajte se opirati na dodatke

Zelo lahko je postal plen v industriji dopolnil. Razumeti morate, da je dodatek točno to, kot nosi ime … DODATEK. Edini dodatki, ki se priporočajo, so beljakovinski prahi in morda BCAA po vadbi za regeneracijo mišic. Dodatki za povečanje mišične mase niso nujno potrebni.

Nasvet 4. Imejete počitke

Naučite se sprostiti, in poskušajte omejiti aktivnost izven telovadnice, kolikor je le mogoče. Zunaj telovadnice se more vaša energija sprostit za dobro uporabo.

Nasvet 5. Razumeti kalorični presežek

Večina ljudi misli, da jemlje veliko in ponavadi je temu tako. Ampak ne glede na to, kaj jeste, če ne pridobivate na mišični masi, ne jeste dovolj. Večino krat bi morali ponovno oceniti svojo prehrano in se osredotočiti na več kalorično gosto hrano. Tudi pri spreminjanju sestave telesa boste morali telo malo prisiliti. Vaše telo se ne želi spremeniti in ni mu mar za pridobivanje teže in večanje  mišične mase.
Nasvet 6. Osredotočite se na napredovanje

Kot je bilo omenjeno zgoraj, bi morali  vaši treningi trajati resnično manj kot eno uro. Toda glavni princip preden greste domov je, da se prepričate, da napredujete v vadbi. To je tako preprosto, vendar toliko ljudi na to čisto pozabi. Dajo raje več volumna in več, dokler njihova vadba ne traja približno 2 uri. Določene stvari potrebujejo nekaj časa in po določenem boste zagotvo videli rezultate. Ampak, če želite pridobiti mišično  maso, je bolje, da se osredotočite na napredovanje pri številu ponovitev ali povečanju telesne mase v vašem glavnem programu. Tudi to bo težko in bo zahtevalo, da se potisnete do meja.
Več na http://bodifit-shop.com/

Nasvet 7. Spremenite obseg vaj vsake 3-4 tedne

Če ne dosežete velikih dobičkov v povečanju mišične mase in ne napredujete, se predlagala, da spremenite obseg vaj vsakih 4-6 tednov. Če spremenite obseg vaj, se vaše telo prilagodi novemu stresu, ki povzroči pridobivanje teže v obliki mišic.

Nasvet 8. Obiščite bife

Ne pozabite, to je za skrajno suhe… Začnite hiteti v bife enkrat tedensko. Po trdi vadbi poizkusite pojesti ogromno, tako da se večina kalorij preklopi v mišice, ki vam bodo resnično pomagale pri pakiranju teh kilogramov in pridobivanju teže in mišične mase na pravih mestih. Ne hodite preveč čez krov z hranjenjem. Ta Strategija bo vaše telo vzpodbudilo k “sprejemu” večjih količin hrane in bo v prihodnjih dneh s tem povečala vaš apetit. Izkoristite to strategijo za povečanje mišične mase

Nasvet 9. Razmislite o gainerjih mišične mase

Velika je industrijo dopolnil, in večina teh dopolnil ni naravnih,  toda resnica je, če in kadar res ne morete jesti več celih živil (kar je boljša možnost), bi lahko odloččili za gainerje za povečanje mišične mase. Masni pridobitelji so v bistvu kalorije v obliki šejkov. Torej, namesto da imate riž, zelenjavo in piščanca, bi kakšen obrok lahko zamenjali s šejkom. To je še ena možnost med obroki. Toda poskrbite, da boste imeli tri obroke prave hrane in ne več kot tri obroke šejkov. Še bolje, naredite svoje šejke s sadjem in beljakovinskim prahom sami. Saj so mnogo boljša možnost in izbira za povečanje mišične mase. Začnite dajati te nasvete v uporabi in lahko ste stoodstotno prepričani, da boste začeli pridobivati težo in mišično maso v nobenem primeru ne more biti drugače.

 

Nasvet 10. Večja moč pomeni več mišične mase

 

Več moči avtomatsko pomeni več mišic in več mišične mase. Težja je teža, ki jo dvigujete, močnejše postaja vaše telo in večja postaja vaša mišica oziroma poveča se mišična  masa. Vaše mišice povečajo velikost, z razlogom, da lahko dvignejo večje teže. To je razlog, zakaj je moč velikost kadar dvigujete težje uteži boste naravno pridobivali na mišični masi.Vendar delajte postopoma in povečujte težo uteži.

Mišice potrebujejo sestavljene vaje za izgradnjo mišične mase. Potrebujete predvsem vaje kot so Squat, Bench, Deadlift, OHPress in Row. Naredite to trikrat na teden in pridobite na mišični masi brez uporabe drog ali dodatkov.